Odkryj tajemnice dziewiętnastowiecznego Londynu...
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
CZAT
Tak, dobrze przeczytałeś/aś. Miejscem gry nie jest to forum, a czat oferowany przez serwis Facebook. Mimo to, chcesz dołączyć? Droga wolna. Skontaktuj się z autorem tego tematu w wiadomości prywatnej bądź zostaw jakiś ślad w komentarzu, ktoś na pewno się do ciebie odezwie. Co możemy zagwarantować? Świetną atmosferę i brak spamu w grywalnej konwersacji grupowej. Gwarantujemy, że twoje wątki nie znikną. Mistrz Gry bacznie obserwuje rozgrywkę.
ILOŚĆ POSTACI
Ostrzegamy, tutaj robi się już skomplikowanie...Otóż, w czasach ''współczesnych'' czyli końcówki dwudziestego wieku, można mieć maksymalnie trzy postacie. Chcesz mieć więcej? To już zależy od dobrego dnia Mistrza Gry. Wolelibyśmy jednak, by tego pięknego limitu nie przekraczali, bo więcej będzie z tego zamieszania niż pożytku. Co do czasów dziewiętnastowiecznego Londynu, to życzylibyśmy sobie jednej postaci. I to jest już nie do nagnięcia. Cóż jeszcze możemy powiedzieć? Bierzcie pod uwagę, że akcja dzieje się w Cimmerii, więc najlepiej byłoby robić uczniów w maksymalnym wieku osiemnastu lat, a najmniejszym ośmiu. A czy ktoś będzie w Nocnej Szkole czy nie, to już zależy od Mistrza Gry, więc załatwcie sobie najpierw pozwolenie, by przypadkiem nie poprawiać tysiączny raz karty postaci. A że Cimmeria to szkoła dla Nazarytów, to powinni być to Nazaryci. Mogą być z rodzin założycielskich, ale maksymalnie trójka-na dzień dzisiejszy przynajmniej. No i nie wykluczamy szpiegów z Asasynów i Templariuszy, ale również z tym także należy napisać do Mistrza Gry. Chcesz jeszcze kogoś starszego, wyżej postawionego? Mistrzowie nie gryzą.
ŚMIERĆ POSTACI
Zdechła ci postać?...Znaczy, poniosła godną śmierć? No dobra, jeśli bardzo chcesz ją z powrotem, bo miałeś na nią świetny pomysł, może się udać. Musisz tylko o to wnioskować. W jakim stanie postać powróci, jest już poza odpowiedzialnością Mistrzów Gry! Oczywiście, jeżeli mamy zamiar Ci kogoś zabić, to Cię o tym wcześniej poinformujemy. Nie zabijemy jednak nikogo z kaprysu, tylko na potrzeby wątku bądź czegoś większego-także wtedy się przysłużysz! Jeżeli jednak w czasie ewentualnych walk zrobisz coś bardzo głupiego, to potem się nie zdziw, że przypadkiem odpadnie jej głowa. Każdy ruch przemyślany, pamiętajcie!
REALIZM
Wyobraźnia czasem ponosi każdego, byleby nie robić tego za często. Zdajemy sobie sprawę, że klimat to rozrywka, ale nie chcemy wykokszonych postaci, hybryd wilkołaka z wampirem, strzelających laserami z oczu, latających i w ogóle niezniszczalnych! Nawet więc o tym nie myśl, bo z góry mówimy, że się zawiedziesz, bo tego nie zaakceptujemy.
SPOSÓB PISANIA
Zanim powiecie cokolwiek na ten temat, to nie. Klimat nie jest tym samym co zbiorowe opowiadanie. Zwykli gracze mają nakaz pisania w * * lub <>. Jeśli ktoś ma na tyle duże koneksje, że wykupił sobie bycie Mistrzem Gry, to ma prawo pisać w []. Jeśli widzisz, że coś jest w takich nawiasach, to właśnie powinna ci się włączyć czerwona lampka. Do czegoś takiego należy się zastosować. Wypowiedzi? W '' ''. Od biedy mogą być już -,ale wolelibyśmy '' ''. Jeżeli postać o czymś pomyśli, żaden problem. Nadal mają to być '' '', tyle że prosimy o dopisek, że była to myśl, bo inaczej każdy dowie się o waszych sprośnych planach!
INWAZJA
Jest w klimacie taki termin, który nazywa się inwazją. To ingeracja w czyjąś postać lub brak dania jej czasu na reakcję. Piszesz, że zauważyłeś /aś fioletową sukienkę nie twojej postaci, a wcześniej właściciel nic o tym nie pisał? Moje gratulacje, to Twoja pierwsza inwazja! Za coś takiego mogą być kary, ale oczywiście nie muszą. To samo tyczy się walk. Nie piszesz, że kogoś mocno uderzyłeś/aś, bo automatycznie skazałeś kogoś na porażkę. Dobierz słowa tak, by ktoś mógł na to zareagować. Jeżeli ktoś ciągle będzie cię blokował i udawał nieodpornego na ciosy, to wkraczają Mistrze Gry i stosownie go karają, więc o to się nie bój.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Offline
Strony: 1